1. Cum comand online?
Prin intermediul acestui site si magazinului online, va ajutam sa gasiti produsele pe care le doriti, la cea mai buna calitate si la preturile corecte.
Alegeti produsele
Folosind meniul Magazin online, navigati prin categoriile de produse sau utilizând „ filtreaza dupa ”. Odata ce ati gasit produsul cautat selectati dimensiunea dorita apoi apasati „ Adauga in cos ”. Preturile sunt afisate în LEI/buc si includ TVA. Comanda minima este 50 lei (cu TVA, fara cheltuieli de transport).
Cosul de cumparaturi
Dupa ce ati pus în „ Cos ” toate produsele pe care doriti sa le cumparati, accesati pagina „ Cosul de cumparaturi ”, unde aveti posibilitatea sa revedeti lista produselor, sa actualizati cantitatea sau sa renuntati la unul sau toate produsele selectate. Pentru a mai adauga produse în „ Cos ”, puteti reveni în magazin prin apasarea butonului „ Continua cumparaturile ”.
Daca ati terminat verificarea „ Cosului ” completati datele de livrare si apasati butonul „ Lanseaza comanda ” pentru a continua.
Livrare si plata
Sub cosul de cumparaturi veti gasi campurile unde trebuie sa introduceti informatiile necesare livrarii comenzii si anume : Date facturare , Adresa de livrare si Modalitate de plata .Toate câmpurile marcate cu " * " trebuie obligatoriu completate.
Daca „ Sunteti deja client ” trebuie doar sa introduceti adresa de E-mail si parola si astfel vi se acceseaza datele de facturare si se completeaza automat.
Daca adresa de livrare a comenzii dvs. difera de adresa de facturare va rugam completati aici noua adresa de livrare. Daca adresa de livrare este identica cu cea de facturare bifati „ Aceeasi cu adresa de livrare ”, aceasta completandu-se automat.
Bifarea casutei „ Am citit si sunt de acord cu termenii si conditiile de livrare ” este obligatorie.
Daca mai doriti sa modificati ceva în pagina „ Cosul de cumparaturi " apasati „ Înapoi ”.
La final apasati butonul „ Lanseaza comanda ".
2. Modalitati de plata
Online cu card bancar
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, în conditii de siguranta deplina.
Cardurile acceptate la plata sunt emise de VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (Mastercard si Maestro) active din punctul de vedere al platii online.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumneavoastra.
Indiferent de valuta pe care o aveti în cont, tranzactiile se fac în lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra. Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, Eno Tools foloseste Mobil Pay. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele Mobil Pay, Eno Tools nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
Ordin de plata
Plata prin Ordin de plata se face doar în baza FACTURII PROFORME.
Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii.
La emiterea facturii proforme vi se va comunica si contul in care va trebui sa efectuati plata.
Confirmarea platii se va trimite pe e-mail la adresa comenzi@eno.ro sau pe fax la 0244 337 057.
Ramburs numerar
Puteti achita produsele comandate în sistem Ramburs prin numerar (în momentul preluarii coletului de la Curier). Pentru a putea plati în sistemul Ramburs trebuie doar sa selectati optiunea respectiva în timpul emiterii comenzii.
Trebuie sa cunoasteti ca plata Ramburs este purtatoare de taxe suplimentare. Aceste taxe pot fi vizionate la capitolul Livrarea comenzilor.
Plata cu numerar se face în LEI, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la depozitul Eno Tools. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii comenzii prin telefon sau prin pe email (FACTURA PROFORMA).
În cazul livrarii produselor de catre Curier, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea.
3. Livrarea comenzilor
- costul livrarii, termene de livrare -
Produsele comandate se livreaza în toata tara.
Livrare prin Curierat rapid (CARGUS)
Taxa de livrare + taxa de ramburs - 20 LEI cu TVA.
La toate comenzile peste 200 LEI cu TVA - transportul este GRATUIT !
Livrarile se fac între zilele de Luni si Vineri.
Ridicarea comenzii personal de catre client
de la Depozitul Eno Tools : Str. Petrolistului, nr 4, loc. Campina, Jud. Prahova
Orar: L-V 8-16:30, S-D închis
Produsele comandate se pot ridica, doar dupa primirea confirmarii comenzii prin telefon sau prin e-mail (FACTURA PROFORMA).
Durata totala de livrare este alcatuita din:
1) Termenul de livrare Eno Tools
Este termenul de livrare care decurge din momentul în care ati lansat comanda si pâna în momentul în care coletul este predat curierului.
2) Termenul de livrare Curier
Este termenul de livrare care decurge din momentul în care coletul Dvs. paraseste compania noastra (este predat curierului) si pâna în momentul în care curierul îl preda la adresa indicata.
4. Info stoc
În lista de produse a fiecarei categorii sau în pagina fiecarui produs sunt afisate informatii privind stocurile disponibile. Informatiile se refera strict la stocul din depozitul propriu si sunt actualizate o data/ora, astfel este posibil sa existe diferente între stocul/pretul real si cel afisat.
În functie de disponibilitate, statusurile posibile sunt:
- in stoc - produs în stocul Eno Tools
- 10zile – aceasta mentiune este trecuta in dreptul produslui respectiv
- la comanda – toate produsul din categoria „Produse ”sunt disponibile în urma unei comenzi, într-un termen cuprins intre 2 zile si 2 saptamani.Termenul exact de livrare va fi comunicat doar de consultantul de vânzari prin telefon sau email (FACTURA PROFORMA). Pentru solicitarea unei cereri de oferta va rugam sa ne trimitei un e-mail la adresa comenzi@eno.ro.
5. Retururi de produse
Solicitarea de retur se face prin completarea Formularului Retur Marfa în termen de maxim 30 zile de la primirea produselor în care obligatoriu trebuie sa va motivati intentia si care se trimite prin fax la 0244 337 057 sau prin email la adresa comenzi@eno.ro.
În urma acestei sesizari veti primi un Numar de retur care trebuie prezentat obligatoriu la returnarea produsului direct la sediul Eno Tools precum si la returnarea produsului prin curierat rapid. În cel mai scurt timp veti fi informat despre decizia de acceptare /neacceptare a solicitarii dvs. de retur.
La returnarea de produse nu veti mai putea cere returnarea banilor. Va trebui sa va alegeti un alt produs în locul celui returnat.
Costurile de retur si de transport pentru produsul înlocuitor, sunt suportate de Client. Va rugam nu trimiteti produsul în sistem RAMBURS, deoarece orice produs trimis în acest sistem va fi returnat fara notificare prealabila.
Se poate solicita returul produselor livate pentru urmatoarele situatii:
Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru înlocuire. Daca se agreeaza înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta pâna la valoarea produsului înlocuitor.
Colete ce prezinta deteriorari
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
Produse care v-au fost livrate gresit sau livrate intr-o cantitate mai mica/mare
Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau vi s-a livrat o cantitate gresita va rugam sa semnalati cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul si a fi înlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Eno Tools.
NOTA
În toate cazurile de mai sus produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original si însotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevândabilitate duce la refuzarea returului.
Fiind de acord cu cele de mai sus, vizitatorul îsi asuma în totalitate aceste riscuri.